Calella

Tag

Calella

Szia Somi!

Hazaérkeztünk, nagyon jó volt, de így utólag rövid. calellában a Continentál szállóban voltunk. Tei volt a szálloda hangoskodó német fiatalokkal.
Az útvonalat nagyon köszönöm, úgy mentünk ahogy leírtad nekem, vonattal, szuperül elsõre és gyorsan sikerült.

Többieknek!

Nem tudom, hogy álltok a nyelvekkel, de szerintem spanyolul, angolul vagy németül tudni kell valakinek a csapatban ahhoz, hogy magán kirándulásokat szervezzetek magatoknak pl. Barcelonába.
Mi befizettünk Barcelonába egy fakultatív kirándulásra, magyar idegenvezetõvel és úgy gondolom meg érte, mindent megmutatott. A késõbbi napokban aki akart visszamehetett egyedül is mert akkor már tudta nagyjából, hogy mit lehet és érdemes megnézni.
Visszatérve a vonat közlekedésre tényleg szuper, de vigyázni kell, hogy a kisebb állomásokon automata üzemel reggel 8 óráig és este is(azt nem tudom, hogy mikortól), a lényeg az, hogy az automata spanyol. A soanyol fiatalok nagyrésze beszél angolul és nagyon kedvesek voltak, segítettek nekükn jegyet venni. Calella- Barcelona AeirportBNC 6,2 euró.
Marineland nagyon csodálatos, de javaslom az árakra tekintettel vigyetek magatokkal bõségesen innivalót, ennivalót pl. 1 nagy( nálunk 1 párnak felel meg) virsli 6euró volt. A delfinek csodálatosak és a park, a strand is megéri az árát.
Mi voltunk még a Monsserrat-on is a fekete Madonnánál. Úgy gondolom, hogy vallástól függetlenül (bencés kolostor és egyebek) gyönörû egyedülálló helyen van egy szikla tetején. KI kell próbálni a fogaskerkût is fantasztikus ahova fel tud menni kb. 80 fokos, ez nem túlzás!!!!! Nagyon finom sajtokat is lehet kapni, de alkudni kell!!

Ha van esetleg kérdésetek szívesen segítek!

Ja valaki kérdezte az árakat, szerintem sokkal drágább, mint nálunk, ha jó a kaja a szállodában érdemes befizetni. Én már voltam több helyen Európában az egyeik legdrágább hely pl. kaja szempontjából.