Dettinek

LR

Szia,

mi nem Cabarete-ben, hanem onnan 4 km-re szálltunk meg.

Az árak.. nem vészes, de persze õk a túristákból élnek fõként,és próbálnak mindent méregdrágán eladni.Tehát a napozóágyakért is rutinosan alkudni kell.

Pl. egy napi programért ahol ágyakat béreltünk,két-két koktélt ittunk és a homokba hozták a finom és bõséges hal ill.csirke ebédünket fizettünk átszámítva 8-10 E ft-ot.Szóval az nem gáz.Ez mondjuk nem a tipikus túrista falu volt (Playa Grande), inkább helyiek járnak ide. Cabarete-ben nem ettünk,ott picit rámenõsebbek, és drágábban próbálják eladni a portékáikat és az ételeket is.

Vannak szupermarketek (ott supermercado), ahol tudsz vásárolni mindent! Az ásványvíztõl a borotváig bármit megtalálsz, “amerikai” árakon. Abszolut megfizethetõ.

Javaslom a halakat kóstolni, és náluk a csirke az “isten”. Finoman készítik el. Mi igazi dominikai étteremben kóstoltunk, és a szállásadónknál. Banán dögivel, sült és fõtt formában is, köretként vagy desszertnek, nagyon-nagyon finom! És gyümölcs is mindenhol, kókuszdió, ananász.. ezek héjába töltik a koktélt. Isteni! És hangulatos!

Szóval Cabarete-ben nem annyira világos a homok,nem tudom ez mennyire fontos nektek. (nekem az volt) Sossua-ban nekünk jobban tetszett a strand, és a már említett másik két program során is kitûnõ volt a part.

Vízisportot nem próbáltuk, de van banánozás és tengeri halászat amirõl tudok.

Inkább írjunk privátban innen,szívesen válaszolok minden kérdésedre, és szeretnék valamit kérni.