fogamzásgátló tabletták (mellékhatások, javaslatok…)

Kezdőlap utazas.com Fórum Egészség és utazás fogamzásgátló tabletták (mellékhatások, javaslatok…)

  • Indította
    Témakör
  • #26170 Hozzászólás

    Évi

    sziasztok.

    Én 7 éve szedek tablettát (3 fajta volt eddig). Volt olyan orvos aki azt mondta 2 évente pihentetni kéne, de akihez én járok azt mondta nem kell, lehet szedni. Az a problémám, hogy migrénes lettem, pánikbeteg és sokat vagyok rosszul (évek során alakult ki), én a tablettára gyanakszom. Rengeteg vizsgálaton voltam és hála istennek semmi bajom nincs.

    Most szeretnénk babát a közeljövõben, mennyi idõt kell várni, mennyi idõ alatt tisztul ki a szervezetbõl és ha abbahagyom milyen hatása lesz?

10 hozzászólás megtekintése - 1-10 / 10
  • Szerző
    Hozzászólás
  • #306340 Hozzászólás

    Evelin

    Cukorkának

    Sziasztok,

    én abbahagytam a gyógyszer szedését és rá 12 napra terhes voltam! :)

    Szóval óvatosan csak. :)

    #306339 Hozzászólás

    Évi

    Cukorka

    szia

    nekem azt mondta az orvos, hogy könnyen teherbe lehet esni, legalábbis a fogamzásgátlónak nincs köze hozzá. csak ha abbahagyom akkor legalább 1 hónapig vigyázzak a teherbe eséssel

    #306338 Hozzászólás

    cukorka

    mindenkinek

    Sziasztok!én azt hallottam,hogy a fogamzásgátló szedése után nehezen lehet teherbe esni.
    Kinek mi a véleménye?

    #306337 Hozzászólás

    Jazminka2
    Regisztrált – bejelentkezve üzenet küldhető

    Termeszetesfogamzasgatlo

    Sziasztok,halottataokam a Mexikoi Vad Jamsz gyokerrol a http://www.termeszetesfogamzasgatlo.hu oldalon mindent megtalaltok rola. Mar az osi majak is ezt hasznaltak..:-) tudhattak valamit.

    #306336 Hozzászólás

    Évi

    Kelly

    szia

    hát én sem értem a dokit. mondtam neki, hogy babát szeretnénk, azt mondta hajrá. a rosszulléteket is mondtam neki, azt mondta a gyógyszernek ahhoz semmi köze és nehogy azt higgyem ha abbahagyom akkor jól leszek, meggyógyulok.

    #306335 Hozzászólás

    Kelly

    Evi

    A dokit nem igazan ertem. Mondtad neki hogy babat szeretnel? Mindtad neki hogy panik betegseged is van? Ezekre mit mondontt? Jobban is megymagyarazhatta volna. Evi gondoltal mar arra hogy egy neurologist orvoshoz kellene menned? Ok teljesen a fejfajasokkal es migrenekkel foglalkoznak. Szok szerencset es javulast kivanok.

    #306334 Hozzászólás

    Évi

    sziasztok Kelly, Virág

    hát voltam a dokinál, szerinte semmi köze a tablettáknak a migrénhez, rosszullétekhez. Érdekes eddig minden nõgyógyász ezt mondta nekem, de másik orvosok pedig azt állítják, hogy 80% attól van. Hát nem értem. azt mondta hagyjam abba ha akarom de ha nem jön meg akkor ne várjak a természet csodájára hanem menjek vissza és kapok gyógyszert (valami hormonkezelést). Hát régebben jártam ehhez a dokihoz (nála születtem) nagyon rendes volt de mostmár csak a pénzre megy, lekezelõen beszélt és olyan kit érdekel hangsúllyal. szóval ez nagyon rosszul esett mert nem ezt szoktam meg tõle. Mostmár mindegy, a 7 ezer forintot elkérte aztán viszlát. Többet nem megyek hozzá az tuti!!! Én azért bízom abban, hogy változni fog a közérzetem ha abbahagyom a gyógyszert. Kelly, látom neked pont az ellenkezõje van, mióta szeded azóta jobb. Hát igen mindenkinél más, hogy regaál a szervezet.

    #306333 Hozzászólás

    Kelly

    Virag

    Virag, en meg akkor vagyok gorcsos es migrenes amikor nem szedem. Amiota folyamatosan szedem, tehat a negyedik heten is, es csak evente 4szer szedem a cukortablettat amiben van egy keves hormone, azota nincsenek gorcsok, fejfejas joval kevesebb. http://www.seasonale.com/ Ezt a fajtat szedem. Mivel cyctic ovary problemam is van,ez azota is joval kevesebbszer foldul elo. Jol beszeld meg a dokiddal.

    #306332 Hozzászólás

    szia

    Virág

    köszi a választ, örülök, hogy írtál. holnap megyek dokihoz és abbahagyom a gyogyit mert ez õrület, hogy állandóan fáj a fejem, pánik-szorongásos rosszullétek. Bár azért tartok tõle, hogy majd a menstruációm össze-vissza lesz. A gyógyszerrel lehetett szabályozni meg csak kicsit volt meg mindig. Egyébként azért kezdtem el szedni mert mindig nagyon görcsölt a hasam és azóta hála istennek nem. De az állandó rosszullét borzasztó.

    #306331 Hozzászólás

    Virág

    fogitabi

    Én is nagoyn migrénes voltam, míg szedtem. Nekem rögtön az elején elkezdõdött, és mikor abbahagytam a szedést egy évvel késõbb, rögtön abba is maradt. De úgy abbamaradt, hogy utána kb. másfél évig még csak véletlenül se fájult meg a fejem. Szóval igazi felüdülés lehet, ha abbahagyod!!!

    Tablettája válogatja, hogy mennyi idõt kell kihagyni gyerekvállalás elõtt. De a mai tabletták már nem tartalmaznak olyan sok hormont állítólag, szóval nem muszáj sokat várni. De ezt inkább az orvosodtól érdeklõtt meg, aki tudja mit szedsz, és ne itt!!!
    Szõrzeterõsödés elõfordulhat a leállás után, de az sincs mindenkinél.

    Üdv:
    Virág

10 hozzászólás megtekintése - 1-10 / 10
Hozzászólás: fogamzásgátló tabletták (mellékhatások, javaslatok…)
Info: Ne a hozzászólásokba írd az elérhetőséged, hiszen itt évek múlva is megmarad. Inkább regisztrálj egy percben és ott tüntesd fel. Azt egyszerűbb módosítani és törölni is. Csatolmányokhoz (JPEG, ZIP, DOC, PDF) be kell jelentkezni! Kerülendők a trágár szavak és értelmetlen vagy többszörös karakterek használata, mint pl. !!!! vagy ????. A hozzászóló magára nézve kötelező jelleggel elfogadja az ÁSZF összes pontját.




Hozzászólások lezárva.