Melyik a legjobb utazasi iroda,Egyiptomi vonatkozasban?

Kezdőlap utazas.com Fórum Afrika Melyik a legjobb utazasi iroda,Egyiptomi vonatkozasban?

• Indította
    Témakör
  • #1749 Hozzászólás

Jas

Egyiptomba szeretnek utazni egy par napra, nyaralni. JO minoseget szeretnek, de nem dragan, tengerparton, de azert a piramisokat is jo lenne megnezni. KOszi szepen!

20 hozzászólás megtekintése - 1-20 / 60
  • Szerző
    Hozzászólás
  • #60213 Hozzászólás

kop

sharm

hello emberek!

tudja v.ki sharmtol milyem messze esik a lgkozelebbi piramis, es hogy lehet oda eljutni?

TomAce

Csak KingToursal ne!

Mi csak hajoutat vettunk toluk, ut es tobbi nelkul, de csak azt tudom mondani, hogy soha tobbet KingToursal, sehova!
    Mar megbantuk, hogy nem Anubissal mentunk!

Az, hagyan, hogy mindenben atvertek, fele annyi szolgaltatast adtak, mint amennyi a szerzodesben volt, mindezek mellett a szerzodeses osszegen felul plusz penzt szedtek kint, amikor bementem szova tenni az irodajukban, olyan alpari bunko stilusban beszeltek velem, majdhogynem hulyenek is neveztek, csak nem mondtak ki.

De ha udvariasan elnezest kernek, akkor megnyugszom, es rendben lenne a dolog, de ezek utan, utananeztem, hogy kiknek lehet panaszt benyujtani, van jopar hely, es ha nem megy akkor a birosagra is elmegyek ezek ellen az erdekes “emberek” ellen, ugyis megnyerem:) Az se szamit, ha egy csomo penzbe kerul, itt elvrol van szo, csak elegtetelt szeretnek kapni.

Gia
    Regisztrált – bejelentkezve üzenet küldhető

Én mult szerdán jöttem haza..

egy Nilusi hajóutról.A Karthago szervezte,és egyszerûen szuper volt!!!Sok rosszat olvastam róluk,itt is,de én csak jót mondhatok..Gia.

bors

Anubis

Az Anubis Travelrõl én is csak jókat tudok mondani. Most októberben voltunk velük kairói hétvégén,de jövõre is (ha megyünk) velük megyünk, mert a szervezéstõl kezdve, az idegenvezetõig mindennel meg voltunk elégedve,ahogy feljebb is írta valaki. Egyébként a Hotel Oasisban laktunk, ami nem a legolcsóbb ugyan, az igaz, viszont igényes szálloda, a személyzettel sem volt gondunk,kedvesek voltak,és egyáltalán nem zargattak baksisért.

Üdv!

Livia

A Best-Reisen nem segít ha bajban vagy

A Best_Reisennel utaztunk 2005 oktoberében, és amikor Hurghadában a reptéren kiderült, hogy a befizetett szállodában túlfoglalás miatt nem tudnak elszállásolni minket,( és egy másik magyar családot) – akkor egyszerûen faképnél hagytak az idegenvezetõk. Majd feltúszkoltak egy buszra, és elvittek nyolcunkat(gyerekestõl) egy éppen épülõ félben lévõ szállodába, ahol olyan szobákat kaptunk, amelyek mûszakilag még át sem lettek adva, nem voltak kitakarítva, lógtak a falból a drótok, éppen burkolták a többi szobát, a lépcsõt, a lépcsõházat, festették a korlátot, és sorolhatnám… Természetesen nem akartuk elfogadni a szobákat, de nem volt mit tenni, a gyerekeknek le kellett pihenni. Ahogy álomra hajtottuk volna fejünket, elkezdõdtek a fúrások- faragások, egész éjjel dolgoztak az épületben, nem lehetett pihenni.
    Azt gyorsan felmértük, hogy a kihelyezett idegenvezetõ nem segít rajtunk, de bíztunk abban, hogy majd otthon intézkednek az ügyben. Többszöri telefonhívás után sem sikerült a Best-Reisennél kompetens emberrel beszélni, kétszer is letették a telefont a Best-Reisen központi irodájában, amikor a fõnök telefonszámát kértem. Egyszerûen nem akartak foglalkozni az üggyel! Elég kétségbeejtõ volt!
    Második nap egy ügyvédet megkértünk, hogy hívja fel a Best-Reisent – még aznap, késõ délután átszállítottak bennünket ( mindkét családot) egy másik szállodába( az igaz, hogy nem volt annyi csillag a neve mellett mint, amire számítottunk, és amit befizettünk,) de legalább tisztaság volt, és nyugalom!
    MI biztosan nem utazunk többet a Best-Reisen-nel! És az ismerõseink sem!

Gaba

Mindenkinek

Én aug.-ban voltam Sharmban a kartagoval, és meglepõen primitíven viselkedtek velünk az idegenvezetõk, de a csúcs a Tropicana grand oasis alkalmazottai voltak!!
    Le sem sajnálták a 15 fõs csoportunkat!!!
    Nem írom le mégegyszer, mert leírtam már a szállodák sharmelseikhen- topicban, és akit érdekel megtekintheti!!!
    Kartago-Travelservice páros soha többet!!!!!
    Komolyan az 5csillagos allinc gagyibb volt a szállodában, mint 2éve a spanyoloknál a 3csill félpanzi!!!
    Ott legalább vendégnek éreztem magam!!!

Gaba

nyár

Don Chicci

Ebben pedig Neked van igazad. A csomaggal kapcsolatban nem is õk a hibásak, csak nem esett jól a hajnali várakozás a reptéren.
    Az is igaz, hogy a prospektusban benne van, hogy a szállodaváltoztatás jogát fenntartják, és azonos kategóriában helyeznek el. De. Bennünket a Holiday Inn helyett ami 4*, a Dream Beachba vittek. Az ugye 5*. A kinti tulaj (kartagóé) leigazolta a szállodában azt a kb. 15 eFt különbözetet, ez volt a kártérítés, viszont amit kaptunk szobát, kicsi volt, összezsúfolva a két nagy gyerekkel, és õk mindketten pótágyon. HOzzá kell tenni “már felnõtt méretûek. Három napig harcoltunk azért, hogy olyan pótágyat kapjanak, amin egyforma sima deszkázat van, ne törje agyon a hátukat és derekukat. És azt is hozzá kell tennem, hogy felajánlottuk a Holiday INn-ben, hogy ráfizetünk ha el lehet intézni, adjanak szobát mégsem tudták elintézni. Na mindegy, már annyira nem számít. Csak eddig el sem tudtam volna képzelni, amíg velünk nem történt meg, hogy üljek egy szálloda halljában, és arra várjak, hogy dönték már el végre, hogy hová is dugnak be bennünket. És ilyenkor már attól is tart az ember, hogy mit fogok ezután kapni.
    A párom olyan ideges volt, hogy azon nyomban vissza akart fordulni, ilyenkor úgy érzi az ember, hogy ez is csak vele történthet meg.
    Szóval nem akarom kitenni magam ilyennek mégegyszer. Persze az sem biztos, hogy ez más utazási irodáknál nem történik meg, de mostanában a Kartagóról elég sok rosszat írnak.

Igazad van

Igazad van, sokkal becsületesebb volna, ha így árulnák az útjaikaz ( „…ha a Kartagó úgy hirdetné az útjait, hogy fizess be ennyit, meg ennyit, aztán majd kapsz szállást ahol lesz….”) Erre viszont azt mondják, hogy az utazási szerzõdésben benne van, hogy azonos kategóriájú hotelek között szabadon eltehetnek másikba. Sajnos, ha valaki velük megy, tudomásul kell venni, hogy ez be is következhet…
    Arról viszont szerintem nem õk tehetnek, hogy a reptéren lassan jön a csomag…

nyár

travel service

Sziasztok!
    Mi is Travel Service járattal mentünk, a személyzet magyar volt, a pilóták is. Ugyanazzal a géppel mentünk és jöttünk.
    Hazafelé a gép Jordániából jött, és már elég sokan ültek rajta.
    Elkezdtünk felszállni, leültünk a helyjegy szerinti helyünkre, de akik a vége felé szálltak fel azoknak nálunk is mondták az utaskísérõk, hogy mindenki üljön oda ahol talál helyet, mert Jordániában is eladták ugyanazokat a helyeket, amelyeket Shramban. Nálunk egy kisgyerekes család kezdett balhézni, mert õk csak egymás mellett akartak ülni mind a négyen, így két fiatal lány kényszerbõl felállt és átengedte a helyét, õk pedig kerestek két helyet és leültek.
    Ugyanis addig nem tudtunk ugye felszállni, amíg mindenki nem ült le. A gép a mi esetünkben sem volt a legjobb széria, szerintem ilyenek lehetnek az un. fapados járatok, bár még ilyennel még nem utaztam. Ja mi a K…-val voltunk, most elõször mentünk velük, és nagyon sok gondunk volt. MI sem ott kaptunk helyet, ahová már tavasszal befizettünk, éjféltõl reggel 6-ig tartott amíg helyet találtak nekünk, két gyerekkel hulla fáradtan, és ráadásul nem is olyan elhelyezéssel amit a másik szállodában kaptunk volna.
    Hazaérve hajnali 4-kor szállt le a gép, és már 5 órakor el is kezdték a csomagokat a szalagon kiadni, ugyanis szombat hajnal lévén nem volt elég személyzet. De végül is szép helyen voltunk, mindezeket leszámítva jól éreztünk magunkat, csak nagyon rányomta a bélyegét a pihenésre az, hogy már a megérkezésünk ilyen volt.
    És az a furcsa, hogy nagyon sok utassal ugyanezt a tortúrát járszották el, a mi csoportunk legalább fele, akik meg már kint voltak (2 hetesek), azok is mesélték, hogy szinte alig volt ember aki oda kapott helyet ahová valójában befizetett.
    Akkor meg mindegy lenne, ha a Kartagó úgy hirdetné az útjait, hogy fizess be ennyit, meg ennyit, aztán majd kapsz szállást ahol lesz. Hát nem?
    Azt hiszem a Kartagóval nem fogok utazni. Tunéziában már jártam kétszer, ugyanazzal az utazási irodával, soha semmi problémánk nem volt.

Annaminak és Reninek

Üdv’ Mindenkinek!

Még véletlenül sem akarom védeni a Karthago Tours-t, de objektíven nézve a dolgokat nem minden úgy történt pl .a visszaúttal kapcsolatban sem, ahogy Reni leírta. Elõször is, a gép nem Travel Service járat volt, hanem a Bulgarian Air Lines egyik gépe (ezért volt bolgár személyzet :-) Odafelé még Travel géppel mentünk, egy kiszuperált Boeing 737-essel, a bolgár gép pedig egy TU 154-es volt. Elõször persze mindenki megijedt, de a két repülést összehasonlítva a visszaút számomra sokkal kellemesebb volt. Persze ez pilótafüggõ is, és abszolút szubjektív. A két gép között szerintem az a különbség, hogy a Boeingen sokkal nagyobb hely van a kézi poggyásznak, illetve az oroszok kevesebbet figyelmet fordítottak pl. a hangszigetelésre. Ami viszont nagyon gáz volt, az az, hogy a beszállókártyánk Travel járatra szólt és a mikor beléptünk a gépbe a stewardessek azt mondták, hogy mindenki oda ül, ahova akar, nem pedig a beszállókártya szerinti helyre. Azt hogy ennek mi értelme volt nem tudom, talán az, hogy ezen a géptípuson a 22. sor tájékán az egyik sorban csak két-két ülés van, mert itt található a vészkijárat, így valakinek ott hiányzott volna az ülése. Ez az utolsó 14 ember (magyarok) megérkezéséig nem is volt gond, õk viszont kiverték a balhét, hogy nem hajlandóak csak a beszállókártyán lévõ helyükre ülni és állítsák fel az összes utast!!! Komolyan mondom, ekkora bunkó állatokkal még nem találkoztam – remélem olvassa közülük valaki ezen sorokat -, annyira primitíven viselkedtek, hogy aki róluk ítéli meg a magyarokat, annak meglehet a véleménye. Csak magyarul beszéltek, és suttyó módon még lebaszták a stewardesseket, hogy ne angolul, vagy németül mondják, hanem magyarul, mert õk magyarok!!! Még most is kiráz a hideg, ha a szitura gondolok. Lényeg, hogy már eleve 15 percet késve szálltunk be a gépbe, de ez a színjáték még legalább ennyi idõt elvett, mely végén persze kénytelenek voltak a még szabad helyekre ülni. Köszi szépen Suttyók! A landolás valóban tökéletes volt, bár velem még csak négyszer landoltak, így nincs túl nagy összehasonlítási alapom.

Ezt az egészet csak azért írtam le – és elnézést amiért elragadtattam magam –hogy ezzel is alátámasszam a következõket: szerintem hiba mások véleménye alapján megítélni egy utazási irodát – persze „nem zörög a haraszt…”
    A Kartago Tourssal kapcsolatban azonban sokan elfelejtenek egy dolgot: valószínûleg nem véletlenül utaznak annyian velük, nyílván kellõen nyomós érv az alacsony ár. Mi pl. a Sphinx körúton voltunk, aki nem tudná ez egy kéthetes program, egy hét hurghadai nyaralással, és egy hét utazással Kairótól Asszuánig. A katalógusár szeptember végén 132e Ft, erre jönnek még a járulékos költségek, a vége kb. 160e Ft repüléssel, félpanzióval, vízummal – persze itt elkél egy kis trükk – együtt. A többi iroda ajánlatait nézve ennyi pénzért maximum egy hetet lehet eltölteni (vagy még annyit sem) valamilyen körutas kombinációval. Kiszámoltam, hogy ha ugyanerre az útra befizetek más irodánál minimum 100e Ft –tal többe került volna. Ezt is figyelembe kellene venni, amikor valaki véleményt alkot errõl az irodáról. Tudomásul kell venni, hogy enni pénzért ez jár. Ha valaki megengedheti magának, hogy +100e Ft-ot kiadjon egy másik utazási iroda által szervezett körútra az tegye, de nem garantált, hogy ott sem lesz gond. Beszéltem már KingTourssal utazott emberkével, és õ sem volt maximálisan elégedett, pedig nem az a fajta, akinek a szar se elég büdös! Szerintem a Kartago esetében nagy szükség vana szerencsére, onnan kezdve, hogy melyik szállodába kerül valaki, egészen az idegenvezetõ kijelöléséig.

Apropó szálloda…Annami írta, hogy az elsõ napon milyen kalandos körülmények között kaptunk szállodát. Valóban csak délutánra történt ez meg, de cserébe El Gouna helyett visszavittek bennüket Hurghadára, és megkaptuk a 4* Hilton Resort-ot, ami életem legjobb szállodája volt. Mindent összevetve én nem bánom azt a fél napot, és szerintem senki, úgyhogy ezt is mérlegelni kellene…

Reni
    Tag

Kartago

De igen, travel service volt, bolgár személyzettel, meg azt hiszem valami csotrogány “száz éves” orosz géppel. Tényleg olyan szörnyû volt. Tudom, mert mi is ilyen géppel utaztunk ki nyáron. Beszállásnál le kellet hajtani a fejünket, mert olyan pici volt. Az övek olyan elavultak voltak, hogy némék alig mûködött, nem hogy valami gond esetén az mentse meg az életed! Én szinte semmit nem tudtam aludni a gépen, mert attól féltem, hogy mindjárt lezuhanunk. Mondjuk a landolás nagyon jó (finom) volt, le a kalappal! De ez sajnos nem minden!!! Én sem utazom többet Kartagoval, az biztos!!!

hmmm

bolgár gép?

A kartago nem travel service-szel repül?

Annami

Kartago

Sziasztok!

A Kartagovan ne utazzatok, ennyi lenne a tömör intelmem. Sajnos én is velük utaztam egy Sfinx-es körútra. Igaz nem drágák, de az meg is látszott, ne nem a színvonalon, hanem az emberekkel való bánásmódon.
    A megérkezés után elvittek bennünket a szállodánkba, ahol 3 órát kellett volna várni a szoba elfoglalására, mivel állítólag nem voltak kitakarítva. Már javában várakoztunk, eltelt 2 óra, mikor kiderült, hogy abban a szállodában nincs is szoba foglalva a részünkre, s hiába várakozunk nem is fogunk szobát kapni.
    Ekkor elvittek bennünket egy másik szállodába, ahol újonnak kitöltöttünk egy bejelentkezõ lapot. Viccesnek hathat, de itt sem volt lefoglalva számunkra szoba. Ugyan itt csak 30 percet kellett várni, míg elintézték valahogy, hogy mégis kapjunk szobát. Így telt az elsõ napunk, várakozva, vagyis a 15 napnyi nyugalomból már 1 eltelt.
    Az út további része sem volt eseménytelen. A beígért értesítések rendre késtek, 19.00 helyett 24.00-kor kaptuk kézhez, ami a másnapi indulást érintette, de ez volt a legkisebb kellemetlenség.
    Kairóban már gyorsabban ment a szállodafoglalás, ott csak azt felejtette el megmondani az idegenvezetõ (aki mellesleg annyit tudott Egyiptomról mint te magad, ráadásul mindenen csak mosolygott, mint az ütõdött), hogy éjjel visszaátállítják az órát, így legalább nem késtük le a másnapi programot. Mi befizettünk egy szakkarai kirándulásra is, ami 9.00-kor indult, elõtte el kellett hagynunk a szobát, ami több mint furcsa. Csomagjaink ott sínylõdtek a hotel elõterében a többi utazó között, persze senki se felügyelte. Így kellett volna nyugodt szívvel este 18.00-ig kirándulgatni, persze mi aztán vittük magunkkal. Azok akik nem fizettek be, nekik is 9-kor kilakoltatás volt, de senki nem kérdezte meg tõlük, hogy mit fognak csinálni este 21,00-ig, mivel akkor indultunk tovább.
    Ezután vonatoztunk, szörnyû volt, de ilyenek a helyi viszonyok, nem lehet ezzel mit tenni.
    Miután megérkeztünk viszonylag simán becsekkoltunk a hajóra. Itt már nem sok kellemetlenséget rejtegetett a Kartago. Persze itt is jóval elõbb el kellett hagyni a szobát.
    Az idegenvezetõk alig tudtak valamit Egyiptomról, csak azt amit maguk is megtapasztaltak. A miént (Csaba) 3 hónapja élt kint. A nevezetességekrõl keveset tudott, de arról annál többet, hogy hol vágja át a csoportját. A piramisoknál alig hagyott idõt arra, hogy rendesen megnézzük, de a programba gondosan beépítette a parfüm, alabástrom, szõnyeg, ékszer..üzleteket, ahol persze lehetett vásárolni. Ez még annyira nem is lett volna baj, csak túl feltûnõen vette fel a jattot az eladott portéka után. Az információkat rendre visszatartotta, nehogy szegény turista elkezdjen aggódni, hogy már megin hajnalban kell felkelnie, többet kell várnia, stb. Már az út során érezte ellenszenvünket, így a repülõhöz már nem is mert kijönni, hogy elbúcsúzzon a csoportjától.
    A repülõ meg egyszerûen kritikán aluli volt, egy Bolgár gép, azon imátkoztunk, hogy épségben le tudjunk szállni Ferihegyen.

Ha még választhattok, akkor bármi, csak ne a Kartago!!!!!!

joy

Pozsi

A vita után az id.vez. többet nem jelent meg hanem egy másik id.vez. jött. Az elsõt azt hiszem, hohy Attilának hívták. A tudása nem volt valami nagy mindig csak a betanult szöveget próbálta nyomni.Amikor ment a vita azzal fenyegetõzött, hogy nem ad szobát mi azt mondtuk jó akkor a száll. elõterében fogunk aludni és hívattuk a szálloda igazgatóját. De ez az egész csak azért volt mert pofátlan volt a koma. Én nem sajnálom a 15USD ha tudom mit kapok érte és tudom, hogy az kapja meg aki megdolgozik érte (ebben az esetben az egy. hordárok, tõlûk nem sajnálom). De az, hogy õ zsebre rakja a szegény egyiptomi meg szív azt már nem. Visszafelé a rep.térre a buszban voltak más utasok is és õk is így jártak de õk kifizették a 15USD.
    üdv. joy

Pozsi

MI

fizettünk mint a kisangyal anno Kartagonak, de megfordult a fejemben, hogy mi van ha nem, csak az a baj, hogy ez csak nekem fordult meg a fejemben, mert mindenkinél ott lapult elõre a jó magyaros “övtáskában” a 15 USD, ill. több mert hajóút volt…
    na de mint látom, van aki nem fizetett (joy) és ilyenkor mi van? simán lenyeli, hogy OK akkor nem? mert akkor idén én sem fogok…ha ilyet meg lehet játszani, és nem tesznek fel a hazainduló elsõ Lotus air-re :)

joy

15USD

Látom érdekes témát dobtam fel. Csak egy kis tapasztalat. Mentünk Sharmba, egyetlenegyszer sem kellett megfogni a táskánkat a szállodáig, ebben az esetben az ember nem sajnálja a borravalót, ut. iro. Q…tours.Hurghadába nekünk kellett vinni a táskánkat egészen a szobáig és az arab még kért pénzt.Lehet azért mert nem kap az id.vez-tõl? Amikor megkérdeztem az id.vez-tõt miért kell kifizetni a 15USD összevissza beszélt és mindig a fakultatív programokat hozta fel.Az egészben az volt a jó, hogy mi saját szervezésben mentünk a fak.programokra. A végén már kiabáltunk egymással és így a csapat egy része kifizette a másik része nem.Ut.ir. K……..tours
    Szerintem az id.vez. úgy számol el a pénzzel ahogy akar. Ha ügyes több marad neki.
    üdv. joy

Gunthard

Kaminskaya

Tokeletesen egyetertek veled Kaminskaya.
    Utazasi irodaval egyebkent is csak az unalmas megszokott turista osvenyt latod. Coca Cola, Mcdoglesz stb. erted mit akarok mondani…
    A borravalo elv engem is idegesitt. Miert nem szamoljak bele az arba ezt? Megmondom. Mert adozni kell ebben az esetben ezt az osszeget. Az irodat is megertem , de nem lehet valami mas formaban megoldani ezt? Fuj….
    Az idegenvezetok is ruhelik egyebkent de kenyszeritve vannak ezt begyujteni.Lehet hogy valamicsket ok is kapnak ebbol, de ahogy az egyiptomiakat ismerem…..
    Ja, igen a magyar turista…. a kapanyel log ki a szajabol de kikeri maganak….No comment.

Geri
    Regisztrált – bejelentkezve üzenet küldhető

CSAK kartagoval NE

Sziasztok!

Tavaly volt szerencsék a Kartagoval menni Hurghadára!
    Borzalmasak az idvezek!
    Én Bélával és Zoltánnal találkoztam!
    Kicsit érdekesen beszélnek magyarul meg az egész szervezetlen ahogy van szoval azon kívül hogy olcsó semmi jó nincs benne.
    Ott létünk alatt a Bestes idvezzel beszélgettem nagyon rendes fiatal hölgy volt!/a Neckermannos szintén/
    A szüleim 1 hónappal késõbb már a Besttel mentek és nagyon megvoltak elégedve!Normális szervezés!Ja és normális légitársasággal visznek (MALÉV) nem a Lotus Airrel!!

Szóval ha Egyiptom akkor:BEST,MEDINA VAGY NECKERMANN

Péter

kaminskaya

A mi csoportunknál ez épp fordítva volt, inkább mindenki vitte volna a saját csomagját, hogy biztonságban tudja. Nem szívesen hagytuk ott az utcán, mikor mi már felszálltunk a hajóra.
    Az “üzemekbe” tett látogatásokból a végén már tényleg elegem lett. Ékszer, parfüm, alabástrom, papirusz, szõnyeg. Mindegyik érdekes volt 5-10 percig, amig megmutatták mi hogyan készül. De mikor egyes kedves utitársak már 20-30 perce válogattak vagy alkudoztak, a többiek idejét rabolva, hát kezdtem ideges lenni. Én úgy láttam, hogy ezek más irodáknál is benne vannak a programba, nem Kertagós sajátosság.

kaminskaya

Gunthard

En is legszivesebben ugy fognam fel, de akkor ha ennyire birkak vagyunk, akkor mindent meg lehet tenni ? Engem az elv idegesit. A csori hordarnak meg ilyeneknek szivesen adok, de a penzehes idegenvezetonek meg az irodanak NEM ! Attol borsodzik a hatam. Na ezert nem megyek tobbet utazasi irodaval. Persze ehhez hozzatartozik, hogy en bele merek vagni egy ilyen utba, mas meg tenyleg pihenni akar :-)
    Mellekesen megfigyeltetek, az itthoni magyar, akinek meg eleteben senki nem vitte a csomagjat, Egyiptomban hogy meg tudja kovetelni, mintha egesz eleteben ez lett volna a normalis ? Ettol kiakadtam.

20 hozzászólás megtekintése - 1-20 / 60
Hozzászólás: Melyik a legjobb utazasi iroda,Egyiptomi vonatkozasban?
Info: Ne a hozzászólásokba írd az elérhetőséged, hiszen itt évek múlva is megmarad. Inkább regisztrálj egy percben és ott tüntesd fel. Azt egyszerűbb módosítani és törölni is. Csatolmányokhoz (JPEG, ZIP, DOC, PDF) be kell jelentkezni! Kerülendők a trágár szavak és értelmetlen vagy többszörös karakterek használata, mint pl. !!!! vagy ????. A hozzászóló magára nézve kötelező jelleggel elfogadja az ÁSZF összes pontját.